۱۳۸۹ دی ۱۰, جمعه

عابر پیاده


ماشین ها،
به من نزنید.

مادرم ناراحت میشود.

۱۸ نظر:

نفر گفت...

اگه بزنید فحش بد میدم. میدما!

ثمین گفت...

آخه من فقط با همین دوتا پا می تونم برم درس بخونم.
قراره دکتر بشم.
شاید تا بزرگ بشم نظرم تغییر کنه! دکتر شدنم رو نمی گم که! اینکه به من نزنیدو گفتم.

دونقطه گفت...

ماشین ها ،
لطفاً مرا نکنید .
مادرم ناراحت می شود .

نسیم خواجوی گفت...

مثل همیشه خیلی خوب بود

سرگشته گفت...

مطالب جالب و کوتاه بود
و از نوعی دگر ...
به منم سر بزن

absurdius گفت...

ماشین ها خیلی محکم به من بزنید. جوری که به ثانیه نکشه.
خودم خوشحال می شوم.

ASPERIN گفت...

...رانندگان عوضی محترم لطفا دقت کنید!

پدیده گفت...

ماشین ها لطفا سر 4 راه مرا زیر کنید تا تمامی چهار گزینه خیابان ناظر این حقیقت غیر قابل کتمان باشند تا مادرم به مشقت به دنبال دیه نرود.

سامان گفت...

این محکم ترین دلیل بود برای آنها . . .

asperin گفت...

...چه بزنید چه نزنید مرا کشته اید تباه کرده اید/
.
.
.خرگوش سفید را دنبال کن!

گلادیاتور گفت...

صبح ها با آفتابگردان
تمام نانواهای محله مان را
گردن می زنم و
عصر ها با خدا
شطرنج بازی میکنم
روزگار خوبی است
فقط تو را نمی بینم
شایعه شده با
فرشته ها از خانه فرار کردی
اما آنها هم تورا
قال گذاشتند ...

آدم کلمه گفت...

امروز داشتم میرفتم مترو،یه تیکه از خیابونو زیر بارون باید پیاده میرفتم،یه سری کاغذای 100*70 مهم هم دستم بود که نباید خیس میشدن؛اصن کلافه بودم از سرما و خیسی.هی تو دلم میگفتم بیچاره من بیچاره من بیچاره من.اومدم از عرض خیابون رد بشم،یاد ایشون افتادم.

سرندیپیتی گفت...

شوهرم هم ناراحت میشه، البته احتمالا!!!!

سرندیپیتی گفت...

راستی این نقاشیا کار خودته؟؟؟؟؟

ابركاكيا گفت...

اگر هم خواستيد بزنيد جوري بزنيد كه ناقص نشوم و راحت شوم ...

هانا گفت...

وبلاگ sadrablg.blogfa.com متعلق به شماست؟

Aryan گفت...

چه دلیلی از این مهم تر
اشک آدم رو در میاری صدرا

صدرا گفت...

به هانا؛
یه زمانی متعلق به من بود،
ولی الان مال یه آقاییه که اصرار داره از دامین و عنوان بلاگ قبلی من استفاده کنه.